loading...

وبلاگ سایت پیام سرا

بازدید : 21
دوشنبه 25 دی 1402 زمان : 16:41

با ورود به شهری همچون کیش، مسافران میتوانند به یک تجربه گردشگری جذاب دست یابند. این شهر، با جاذبه های گردشگری فراوان و تنوع وسایل تفریحی، همواره مقصدی مورد علاقه برای مسافران است. از جمله تجربیاتی که می توان با آن به لذت بردن از این سفر پرداخت، اجاره خودروهای لوکس در کیش است.

کیش اسپید، به عنوان یکی از شرکتهای برجسته در زمینه اجاره ماشین در کیش، امکان ارائه وسایل نقلیه لوکس را فراهم می کند.

بازدید : 103
جمعه 9 دی 1401 زمان : 3:16

معمولا قشر جوان جوامع مختلف برای مهاجرت به کشورهای خارجی مهاجرت تحصیلی را انتخاب می کنند زیرا دردسرهای مهاجرت از طریق تحصیل بسیار کمتر است و افراد می توانند با هزینه کمتر و روش های ساده تری از طریق تحصیل به کشورهای خارجی مهاجرت کنند.

به دلیل اینکه مهاجرت به کشورهای خارجی از طریق تحصیل امروزه بسیار اشباع شده است شما باید برای مهاجرت کردن از این طریق روش های درستی را انتخاب کنید و بنابراین بهتر است که حتما از یک مشاور و یا وکیل مهاجرت تحصیلی کمک بگیرید تا شما را در این راه به خوبی هدایت کنند.

کشورهایی مانند کانادا و استرالیا معمولا دارای بیشترین پذیرش از طریق مهاجرت تحصیلی هستند و به همین به شما پیشنهاد می کنیم که برای مهاجرت حتما این کشورها را در لیست کشورهای منتخب خود قرار دهید.

بازدید : 40
دوشنبه 9 آبان 1401 زمان : 20:26

طراحی ورودی ویلا اولین چیزی که هنگام بازدید از هر خانه ای متوجه می شوید چیست؟

این ورودی بیرون از خانه است که اولین تصور را در مورد خانه ایجاد می کند و منعکس کننده سلیقه و شخصیت صاحب خانه است.
ورودی مجلل تزیین شده باعث ایجاد حس خوشایند برای بازدیدکنندگان شما می شود و هر بار که به خانه باز می گردید و روحیه شما را بالا می برد.راه های زیادی برای تزئین ورودی وجود دارد و انتخاب دکوراسیون بسته به سبک بیرونی ویلا متفاوت است.

طراحان تاش نکاتی را در مورد تزیین مجلل ورودی ویلا را برای شما اشتراک می گذارند.

بازدید : 56
شنبه 13 فروردين 1401 زمان : 10:21

چه فرقی میکند در کجای دنیا باشیم؟ وقتی قوانینی که به ما مربوط میشود را ندانیم، به دردسر می افتیم و متضرر خواهیم شد. پس بهترین راه برای جلوگیری از ضرر، آگاهی است. بخصوص وقتی که پا به یک کشور بیگانه می گذاریم که میزان نا آگاهی ما قطعا به زبان و قوانین آن کشور بیشتر است، بهتر است که قبل از برداشتن قدم برای مواردی مانند زندگی و یا سرمایه گذاری، خوب تحقیق کنیم.‌

همه شنیده ایم که چند سالی است که بازار مهاجرت و دریافت اقامت ترکیه با خرید ملک در این کشور، داغ است و نه تنها ایرانیان، بلکه از بسیاری کشورهای دیگر هم، ترکیه را مقصد گردشگری و سرمایه گذاری خود قرار داده اند.‌

این موضوع که با خرید ملک در ترکیه، امکان دریافت پاسپورت و شهروندی ترکیه هم وجود دارد، هم به گوشمان خورده است و از قوانین آن هم کم و بیش شنیده ایم. اما چقدر از شنیده هایمان درست است و قوانین ترکیه در اینباره دقیقا چیست؟ آیا با خرید ملک در ترکیه، واقعا امکان دریافت شهروندی و پاسپورت ترکیه وجود دارد و اگر بله، محدودیت ها و شرایط آن کدام است؟‌

اگر شما و یا نزدیکانتان هم در فکر مهاجرت و سرمایه گذاری در ترکیه هستید، خوب است که تا انتهای این مطلب را مطالعه کنید و با دوستانتان هم به اشتراک بگذارید وبه آگاهی هرچه بیشتر خود و عزیزانتان کمک کنید.‌‌

بازدید : 83
سه شنبه 8 تير 1400 زمان : 9:03

برج ایران زمین تهران

برج ایران زمین در زمینی به وسعت ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع ساخته شده است. مجتمع مسکونی ایران زمین در واقع سه برج متصل به یکدیگر است که زیربنای هر طبقه تقریباً ۳۳۷۰ متر مربع بوده و در قلب یک محوطه زیبا به متراژ ۸ هزار متر مربع قرار گرفته اند. محوطه اطراف برج شامل حیاط، آبنمای مدور، آلاچیق، پارک، تزئینات، نورپردازی، زمین بازی کودکان و مسیر پیاده روی است. مجتمع مسکونی ایران زمین در ۲۹ طبقه ساخته شده و دارای ۳۶۲ واحد مسکونی است که در متراژ های متفاوتی طراحی شده اند و با توجه به سلایق مختلف افراد و همچنین تعداد متفاوت خانوارها دارای نقشه های متفاوت و همچنین واحدهای ۲، ۳، ۴ و ۵ خوابه هستند. متراژ واحدها نیز از ۱۳۶ متر تا ۷۰۰ متر متغیر است.

بازدید : 474
پنجشنبه 20 خرداد 1400 زمان : 21:40

این روزها در آشفته بازار بورس و ارز دیجیتال خیلی ها به این نتیجه رسیده اند دیگر جای ریسک کردن برای سرمایه گذاری وجود ندارد، اما اینگونه نیست. هنوز هم می توان روی مواردی سرمایه گذاری کرد که قطع به یقین برای شما بهره وری زیادی خواهد داشت. خرید ملک در استانبول شاید در نگاه اول کاری بسیار دشوار و نشدنی به نظر برسد. اما ما نگاه شما را عوض می کنیم تا متوجه شوید که این سرمایه گذاری چه مزیت هایی برای شما دارد.

ابتدا می خواهیم به سوالات و ابهامات شما پاسخ دهیم:

بازدید : 105
جمعه 27 فروردين 1400 زمان : 1:22

جزیره قشم با وسعتی در حدود 1500 کیلومتر مربع، بزرگترین جزیره ایران می باشد. قشم یکی از جزایر استان هرمزگان است که در خلیج فارس و شمال شرقی تنگه هرمز واقع شده است. این جزیره در چند دهه اخیر به یکی از توریستی ترین مقاصد گردشگری ایران تبدیل شده که در طول سال میزبان هزاران گردشگر داخلی و خارجی تور قشم می باشد.

برچسب ها تور قشم ,

تعداد صفحات : -1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 21
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 162
  • بازدید ماه : 1204
  • بازدید سال : 7653
  • بازدید کلی : 51003
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی